sobota, 15 sierpnia 2015

Gwiazdeczki i Showmani - czyli jak ludzie bawią się w pałac.

Cześć.
 To znowu ja i zdaję sobie sprawę, że możecie mieć mnie już serdecznie dosyć.
ostatnio zauważyłam coś bardzo interesującego. Na tyle by o tym pisać na blogu? Nie. Ale dopóki nie wzbudzam kontrowersji (uwierzcie, nie potrwa to zbyt długo) mogę pisać o czym chcę. to jest właśnie ta wolność.
Wiele ludzi marzy o  sławie, pieniądzach i ogromnej karierze. Nawet nie maja pojęcia jak popularność może ograniczać. Gdzieś w połowie podstawówki zdałam sobie sprawę że już nie chce być szara myszką. Znalazłam nową siebie, nowych przyjaciół, nowy styl. Jednak stając się kimś bardzo ważnym i bardzo wpływowym w tym pełnym korupcji społeczeństwie część dawnych przyjaciół przestaje Ci ufać. Dosłownie wszyscy, którzy kiedyś byli w stanie nazwać Cię ''cwelem'' a potem śmiać się na cały głos, ze to było na żarty, dziś przytakują Ci po każdym zdaniu i robią wszystko aby Ci się przypodobać.
Nasuwa się pytanie. Po co? Odpowiedź jest prosta - jak ten mechanizm. Bardzo dobrze widać to na jednej z grup na fb do których ostatnio trafiłam. Po kilku tygodniach obserwacji zauważyłam, że administrator czyli w tym przypadku jakaś postrzelona baba jest po prostu królową która wszyscy kochają . Cała reszta bije się o to żeby być jej "wspólnikiem" choć pod tym słowem kryje się raczej znaczenie "sługa". A fejmy w tym pomagają. Są to głównie chłopcy więc szybko pociągają w tym wszystkim dziewczyny. Tworzy się banda "lepszych" do których każdy chce dołączyć. A postrzelona baba na tym się wybija udając tak głupią jak członkowie tej grupy.
Każdy myśląc o popularności automatycznie łączy z tym słowem szczęście. Ale rzeczywistość jest inna. Im bardziej robisz się sławny tym bardziej przybija Cię cenzura, która tak na dobrą sprawę obejmuje wszystko. Ogólnie jak na osobę w moim wieku jestem dosyć sławna. Dużo w swoim życiu wygrałam, ale kroczę dalej nie patrząc na to, że mnóstwo osób mówi mi "przestań! Daj spokój, daj szansę innym! Nie musisz być gwiazdą!"I wiecie co? Całkiem mi się to podoba. 

I teraz coś tak prosto z serca. pamiętajcie, że możecie zmienić swoje życie w każdej chwili. I nieważne czy ktoś rodzi się niski, chudy, rudy, piegowaty, ciemnoskóry, otyły, bogaty czy biedny. każdy z nas ma jednakowe szanse aby zająć takie miejsce na świecie jakie mu się tylko podoba. Potrzebna jest nam tylko ta magia, której jako dzieci mieliśmy całe mnóstwo, ale z czasem szara rzeczywistość zmieniła tą magię w nic nie warty piasek.

1 komentarz: